THIS SITE IS NOW CLOSED.

For the latest news about Jung YongHwa and Seo JooHyun
(CNBLUE and SNSD, too),please proceed to:




Yongseointernational.com



Thank you for the 3 wonderful years, SPD.


DOUBLE-CLICK TO CLOSE THIS DIALOG

Thursday, February 2, 2012

120202 [Message] CNBLUE Update Oricon Blog With Photo

CNBLUE celabated 'Where You Are' released, Dinner at the Hard Rock Cafe ! 

Message

Where you are

---ヨンファ---
みなさん!ヨンファです!2/1
ぼくたちのWhere you areがReleaseされました!
いまからもあたらしいStartですからみなさんおうえんよろしくおねがいします!


---ジョンヒョン---
こんにちは、ジョンヒョンです。
きょうぼくらのセカンドシングルが
やっとはつばいました!!!
じゃあ、これからいってみようか・・・

いくぜ!!!!!!!!!!!


---ミンヒョク---
皆さん、ついに(いよいよ) CNBLUEの2nd singleが発売しました!
本当にこうえいです。皆さんこれから一緒に行くぞ!!


---ジョンシン---
皆さん!jungshinです
今日!! 僕たちの2nd single Where you areが
Release しました!!頑張ります 4649!!


---CNBLUE---
オリコンデイリーランキング1位ありがとうございます!!
みなさんのおかげです!!これからもがんばりますので
おうえんよろしくお願いします!!

Translation
—-ヨンファ—-
Yonghwa
みなさん!ヨンファです!2/1
-Everyone this is Yonghwa!
ぼくたちのWhere you areがReleaseされました!
-On 2/1 we released Where you are!
いまからもあたらしいStartですからみなさんおうえんよろしくおねがいします!
-From now on it will be another start so please continue your support!
—-ジョンヒョン—-
Jonghyun
こんにちは、ジョンヒョンです。
-Hello This is Jonghyun.
きょうぼくらのセカンドシングルが
やっとはつばいました!!!
-Finally our 2nd Single is now on sale!
じゃあ、これからいってみようか・・・
-Well, from now on let’s see..
いくぜ!!!!!!!!!!!
-Let’s go!!!!!!!!!
—-ミンヒョク—-
Minhyuk
皆さん、ついに(いよいよ) CNBLUEの2nd singleが発売しました!
-At last, (certainly) CNBLUE 2nd Single is on sale!
本当にこうえいです。皆さんこれから一緒に行くぞ!!
-It is really an honor. Everyone from now on let’s go all out together!!
—-ジョンシン—-
Jungshin
皆さん!jungshinです
-Everyone this Jungshin.
今日!! 僕たちの2nd single Where you areが
Release しました!!頑張ります 4649!!
-We released 2nd single “Where You Are”!! Will try my best 4649!!
(4649 – “yoroshiku” – meaning please support us!!)
—-CNBLUE—-
オリコンデイリーランキング1位ありがとうございます!!
-Thank you making us 1st in Oricon Daily Ranking!!
みなさんのおかげです!!これからもがんばりますので
おうえんよろしくお願いします!!
-It is because of everyone’s support!! From now on, we will try our best too, so please continue to support us!!

Source: CNBLUE Oricon Blog
Translated by: CNBLUEFanFun on Tumblr
Shared by: fizzy @ cnbluestorm
Cr : CNBLUE Oricon Blog

p/s : they eating burger.. keke

No comments:

Post a Comment